Technische bijstand
LAURASTAR, TOT UW DIENST
- de vervanging van onderdelen
- een reiniging
- het polijsten van het strijkijzer
- een volledige revisie
- een extra jaar garantie na een reparatie


Stop veroudering
De producten van een generatie
Vechten tegen geprogrammeerde veroudering is een kwestie van respect. Voor u en voor de aarde. Verspilling is vandaag de dag een enorm probleem. Om dat probleem aan te pakken, moeten er producten worden gemaakt met een lange levensduur. Vanaf de oprichting zijn onze ingenieurs en designers allereerst op zoek naar het creëren van duurzame, betrouwbare en kwalitatieve producten die intensieve testen doorstaan om te voorkomen dat er meer wordt gebruikt dan nodig is. De producten van Laurastar zijn dan ook ontworpen zodat u er een generatie lang van kunt genieten. En om u te bewijzen dat het geen loze woorden zijn maar de werkelijkheid, herstellen wij alle Laurastar producten gedurende minimum 10 jaar.
- 1. Hoe kan ik de gaatjes van de strijkzool reinigen?
- 2. Informatie over de andere Laurastar produkten
- 3. Welk water gebruiken met mijn Laurastar?
- 4. Wanneer en hoe moeten de anti-kalkkorrels worden vervangen?
- 5. Hoe moet ik de stoomgenerator van mijn Laurastar spoelen?
- 6. Wanneer en hoe moeten de dichtingsringen van de vul- en ledigingsdop worden vervangen?
- 7. Hoe zet ik mijn Laurastar uit en berg ik ze op?
- 8. Hoe moet ik de temperatuur van mijn Laurastar strijkijzer regelen?
- 9. Hoe open en installeer ik mijn Laurastar ?
- 10. Hoe moet ik het reservoir van mijn Laurastar met water vullen?
- 11. Hoe neem ik mijn Laurastar in gebruik?
- 12. Hoe maak ik de zool van het ijzer schoon als deze vuil is of vlekken heeft?
- 1. Hoe lang hoor ik een voorwerp te stomen voordat het gedesinfecteerd is?
- 2. Op welk soort voorwerpen en spullen kan ik deze diep reinigende stoomkracht toepassen?
- 3. Welk water hoor ik te gebruiken met IGGI?
- 4. Hoe lang duurt het vooraleer het apparaat klaar is voor gebruik?
- 5. Waarom ontbreekt de stoomafgifte van het apparaat aan kracht?
- 6. Waarom knippert het LED-lampje aan de achterzijde van het apparaat groen?
- 7. Waarom knippert het LED-lampje aan de achterzijde van het apparaat rood en is er een pieptoon hoorbaar?
- 8. Waarom knippert het LED-lampje aan de achterzijde van het apparaat langzaam rood en is er een pieptoon hoorbaar?
- 9. Waarom is er geen aan/uit-knop voor het in- of uitschakelen van het apparaat?
- 10. Wat als IGGI oververhit raakt?
- 11. Waarom vloeit het water niet uit de navulfles?
- 12. Waarom kan de dop van het reservoir niet losgedraaid worden?
- 13. Wat als de dop niet losgedraaid kan worden van zodra het apparaat afgekoeld is?
- 14. Wat als IGGI niet regelmatig genoeg ontkalkt wordt?
- 15. Hoe verwijder ik kalk uit het apparaat en hoe regelmatig hoor ik het te ontkalken?
- 16. Mijn apparaat is leeg. De pieptoon die aangeeft dat het reservoir moet bijgevuld worden is hoorbaar. Kan ik het apparaat meteen openen om het bij vullen?
- 17. Mijn IGGI voelt nog warm aan. Kan ik het reeds in de zwarte transportetui stoppen?
- 18. Kan ik water dat gefilterd is met een Laurastar-aquapotje gebruiken voor het apparaat?
- 19. Kan ik het LAURASTAR IGGI-ontkalkingsmiddel gebruiken met overige Laurastar-producten?
- 20. Kan ik IGGI gebruiken met een verlengsnoer?
- 21. Hoe kan me inschrijven bij de Laurastar Club?
- 22. Waar kan ik het serienummer van mijn IGGI vinden?
- 23. Waarom voelt het apparaat heet aan?
- 24. Het apparaat stoot water uit - wat nu?
- 25. Welke stoffen kunnen met IGGI gladgestreken worden?
- 26. Waar moet ik zoal op letten om een optimaal gladgestreken resultaat te kunnen bekomen?
- 27. Waarom laat het apparaat streepjes achter op de kleding tijdens het gladstreken?
- 28. Wanneer hoor ik de beschermingswant te dragen?
- 1. What kind of microorganisms are present in clothes and linens?
- 2. Does machine washing eliminate germs?
- 3. What is Laurastar Dry Microfine Steam?
- 4. What are the benefits of Laurastar Dry Microfine Steam (DMS)?
- 5. What is the hygienic effect of Laurastar DMS?
- 6. How to prevent germs and allergies transmitted via textiles?
- 7. What are the breeding grounds for germs in the home?
- 8. Why is hygiene so important?
- 9. Why are allergies on the rise?
- 1. Hoe koppel ik mijn Laurastar Smart aan de App ?
- 2. De Laurastar Smart App synchroniseert niet met mijn Laurastar Smart. De Laurastar Smart App herkent de strijkbout niet.
- 3. Hoe download je de Laurastar Smart App?
- 4. Al mijn geregistreerde gegevens op mijn Laurastar Smart App zijn verdwenen.
- 5. Hoe weet u op er een update nodig is voor de Laurastar Smart App?
- 6. De Laurastar App is geblokkeerd, ik kan nergens meer op drukken.
- 7. Met welke apparaten werkt de Laurastar Smart App?
- 8. Wat kan ik doen met de punten die ik gewonnen heb op de Laurastar Smart App?
- 9. Waarom heb ik een Laurastar account nodig om de Laurastar Smart app te gebruiken?
- 10. Hoe activeer/deactiveer ik het geluid?
- 11. Hoe activeert/deactiveert u de meldingen van de Laurastar Smart App ?
- 12. Hoe activeer/deactiveer ik de zijwaartse beweging?
- 13. Hoe krijg ik toegang tot de tutorials op mijn Laurastar Smart App ?
- 14. Hoe verander ik de taal van mijn Laurastar Smart app?
- 15. Hoe voer ik een update uit van mijn Laurastar Smart strijksysteem?
- 1. Er komt stoom uit de vul- en de ledigingsdop van de stoomgenerator, is dat normaal?
- 2. Het lampje van de stoomgenerator knippert tijdens het strijken, is dit normaal?
- 3. Wat kan ik doen wanneer er aan het begin waterdruppeltjes uit het strijkijzer komen?
- 4. Waarom geeft het strijkijzer geen stoom meer?
- 5. Mijn Laurastar gaat automatisch uit, is dat normaal?
- 6. Waarom werkt het opblaas- /aanzuigsysteem van de strijktafel niet?
- 7. Het strijkijzer is te heet, hoe kan ik de temperatuur regelen?
- 8. Het strijkijzer wordt niet warm, wat is er aan de hand?
- 9. Wat moet ik doen als het strijkijzer druppelt?
- 1. Kan ik het product testen voordat ik het koop?
- 2. Ik heb gezien dat er Laurastar producten in winkels van derden worden verkocht. Is het veilig om deze aan te schaffen?
- 3. Ik wens mijn bestelling te wijzigen.
- 4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
- 5. Kan ik een bestelling via email, telefoon of fax plaatsen?
- 6. Ik wens de instellingen en adres(-sen) van mijn account te wijzigen.
- 7. Mijn bestelling is niet aangekomen.
- 8. Er is een probleem opgetreden bij het plaatsen van mijn bestelling in de webwinkel van Laurastar.
- 9. Hoe kan het artikel teruggezonden worden?
- 10. Hoeveel bedragen de leveringskosten?
- 11. Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
- 12. Kan ik de bestelling ook op een ander adres laten leveren?
- 13. Op welke manier zijn mijn online aankopen beveiligd? Zijn mijn gegevens beschermd?
- 14. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
- 15. Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?