Synchronisatieproblemen hebben vaak te maken met bepaalde voorwaarden waaraan van tevoren voldaan moet zijn. Controleer alle onderstaande omstandigheden voordat u overgaat naar de probleemoplossingen.

 

Omstandigheden die van tevoren moeten worden gecontroleerd:

1. De Laurastar Smart App is geïnstalleerd op een apparaat dat hiervoor geschikt is.

 

2. De stekker van uw Laurastar Smart zit in het stopcontact en het apparaat  staat aan.

 

3. De software van uw smartphone is actueel. Om dit te controleren drukt u op Instellingen > Algemeen > Software updaten.

 

4. De Bluetooth-verbinding op uw telefoon staat ingeschakeld. Om dit te controleren, drukt u op Instellingen > Bluetooth.

 

5. Uw smartphone maakt geen andere Bluetooth-verbindingen.

De beperkingen van Bluetooth kunnen mogelijk verhinderen dat uw smartphone synchroniseert met de Laurastar Smart app, wanneer het apparaat meerdere Bluetooth-verbindingen tegelijk beheert. Naast synchronisatieproblemen kunt u ook hinder ondervinden van permanente Bluetooth-verbindingen met koptelefoons, handsfree kits, audio/stereo-uitgangen, gedeelde verbindingen en bestandsoverdrachten.

Als u meerdere smartphones gebruikt om de Laurastar Smart App te synchroniseren via Bluetooth, dient de andere smartphone niet in de buurt te zijn (of moet zijn Bluetooth uitgeschakeld zijn).

 

Probleemoplossingen

Indien de Laurastar Smart App nog steeds niet synchroniseert, probeer dan de volgende stappen:

1. De Laurastar Smart App geforceerd afsluiten.

 

Op Android :

a) Open de applicatie Instellingen op uw apparaat.
b) Druk op Applicaties.
c) Kies de app uit de lijst.
d) Druk op Geforceerd afsluiten.

Op iOS:

a) Druk twee keer op de homeknop om de apps te tonen die u recent heeft gebruikt.

b) Veeg naar rechts of naar links om de Laurastar Smart App te zoeken.

c) Veeg naar boven in de afbeelding van de app om deze te sluiten.

 

2. Ga naar Instellingen > Bluetooth om de Bluetooth-verbinding af te sluiten en activeer hem vervolgens opnieuw.

 

3. Open de Laurastar Smart App en probeer opnieuw verbinding te maken met uw Laurastar Smart.

 

4. Als de Laurastar Smart App nog altijd geen verbinding krijgt met uw Laurastar Smart, start dan uw smartphone opnieuw op en probeer opnieuw uw Laurastar Smart te koppelen.

 

Indien de Laurastar Smart App nog steeds uw Laurastar Smart niet herkent, probeer dan verbinding te maken vanaf een andere smartphone om te kijken of de eerste telefoon de oorzaak is van het probleem. Als het probleem nog altijd niet is opgelost, kunt u het beste contact opnemen met de technische helpdesk.

 

Bent u tevreden over ons antwoord?